ΤΖΙΟΡΤΖΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πτυχιούχος της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Αθηνών και του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Έχει εκπονήσει τις παρακάτω εργασίες – μελέτες: 1. Έρευνα μελέτη του Ιερού Ναού της Αναλήψεως του Σωτήρος Ελάφου Αγιάς, Λαρίσης. Λάρισα, Μάιος 1990. (Υπεβλήθη στη Βιβλιοθήκη της Ζ΄ Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, καθώς επίσης δημοσιεύτηκε και στο περιοδικό «ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ» και σε περίληψη με τη μορφή άρθρου στον ημερήσιο τύπο – Εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» – Λάρισας. 2. Η Σύνοδος της Φερράρας – Φλωρεντίας (1438 39 μ. Χ.), Νέα Κηφισιά, Φεβρουάριος 1990 (Βιβλιοθήκη Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Αθηνών). 3. Λειτουργική Αναγέννηση (=μεταρρύθμιση / αντικατάσταση ή ανανέωση;) Άρθρο στο Περιοδικό για τη Θεολογία, την κοινωνία και το φοιτητικό κίνημα «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ» τεύχος 7ο, Άνοιξη 1995, σελ. 31-33 (Βιβλιοθήκη θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.).

Συγγράμματα: Συνοδοιπόροι της Παναγίας, ένα οδοιπορικό στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου – Χρυσίνου Καλαμπάκας (Λάρισα 2015).

Έχει παρουσία δύο φορές κατόπιν καλέσματος, στην εκπομπή τουτηλεοπτικού σταθμού ΤV LEFKATAS “ Μια συζήτηση με ενδιαφέρον ”, ομιλία για τη σημασία και το περιεχόμενο του εορταστικού κύκλουτου Τριωδίου, της Μ. Τεσσαρακοστής και του Πάσχα. Καθώς επίσηςυπάρχει ανάλυση στους ύμνους και τα τροπάρια των λειτουργιώντου εορταστικού κύκλου αυτού και συμμετοχή με την χορωδία τουιερού ναού Αγίου Νικολάου Λευκάδος (Πάσχα 2010 & Πάσχα 2011).

     Δίδαξε ως εκπαιδευτικός το μάθημα των Θρησκευτικών σε σχολεία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων από τον Οκτώβριο του 2008 έως και τον Ιούνιο του 2013. Πραγματοποιεί τον μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών του στην ορθόδοξη θεολογία στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και στην ειδική εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο Frederick της Κύπρου. Ιδιοκτήτης του Φροντιστηρίου Μ. Ε. και Κέντρου δια βίου μάθησης «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΝΩΣΗΣ».

Συγγράμματα: Συνοδοιπόροι της Παναγίας, ένα οδοιπορικό στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου – Χρυσίνου Καλαμπάκας (Λάρισα 2015).

ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Απόφοιτος του 10ου Γενικού Λυκείου Λάρισας καθώς και της σχολής «Οικονομίας και Διοίκησης» DATA. Κάτοχος πιστοποίησης γνώσης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών iSkills (τεσσάρων ενοτήτων internet, excel, word και power point) καθώς και πτυχίου γνώσης Αγγλικών TOEIC με βαθμολογία 705 (επίπεδο lower). Παρακολούθηση σεμιναρίου «Γραμματειακή οργάνωση και υποστήριξη» και μητέρα δύο αγοριών.

 Εργασιακή Εμπειρία:

  • 1993-2001 :Υπάλληλος γραφείου και β. Λογιστή σε Λογιστικό γραφείο
  • 2005-2013: Διοικητικός υπάλληλος και β. Λογιστή στην 7Η Εφορεία Βυζαντινών στη Λάρισα

ΠΑΤΣΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Πτυχιούχος του Τμήματος Μαθηματικών  της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Διδακτική εμπειρία στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Κάτοχος πιστοποιητικού γνώσης χειρισμού Η/Υ του Cambridge International Diploma in IT Skills. ( MS Internet Explorer6.0, Microsoft Outlook 2002, Microsoft Word 2002, Microsoft Access 2002, Microsoft Excel 2002, Windows XP, Microsoft Power Point 2002 ). – Vellum Global Education Services – Cambridge International Partner. Κάτοχος του πτυχίου αγγλικών Proficiency Michigan – Επίπεδο C. 

ΧΑΤΖΟΥΛΗ ΕΙΡΗΝΗ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Πτυχιούχος του Τμήματος Μαθηματικών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Διδακτική εμπειρία στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Παρακολούθηση σεμιναρίων: <<Λογισμικό Πρόγραμμα GEOGEBRA Dynamic Mathematics for schools >> , <<Λογισμικό Πρόγραμμα  GEOMETERS Sketch pad>> , <<Μαθηματικές διαδρομές στο παρόν, στο παρελθόν και στο μέλλον>>, <<Μαθηματικές διαδρομές και αναζητήσεις>>, <<Μαθηματικές συναρτήσεις: Αναζητώντας το άπειρο>>. Φορέας: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία – Δ.Ε.Θ. 

Kάτοχος πτυχίου Lower και Proficiency E.S.B – Επίπεδο C. 

Κάτοχος πτυχίου ECDL (Word – Excel – Internet).    

ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων – Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας  με ειδίκευση σπουδών την Παιδαγωγική Ψυχολογία. 

 Eκπονήσεις ακαδημαϊκών μελετών: << Η επιστημονική Γλωσσολογία του Ludwig Wittgenstein >> , << Tα παράδοξα της Ζηνώνειας φιλοσοφίας >>

Παρακολούθηση σεμιναρίων με τίτλo: <<Εισαγωγή στις Ψυχοδιαγνωστικές και Ψυχοθεραπευτικές Μεθόδους>> του Ανοικτού Ψυχοθεραπευτικού Κέντρου Αθηνών – Ινστιτούτο Ομαδικής Ανάλυσης Αθηνών – Τακτικό μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ινστιτούτων Ομαδικής Ανάλυσης, Ψυχοδράματος και Κοινωνικοθεραπείας ( Ε. G. A. T. I. N. ).  

 Πολυετής διδακτική εμπειρία σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση.

Κάτοχος του πτυχίου Αγγλικών PALSO Standard Certificate in English και του πτυχίου  επιπέδου Β2 LOWER του Πανεπιστημίου του Cambridge. Επιτυχής εξέταση και λήψη του πτυχίου ECDL ( Word – Excel – Internet ).

ΜΠΟΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΦΥΣΙΚΟΣ

Πτυχιούχος του τμήματος Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Mεταπτυχιακό του τμήματος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Λευκωσίας και Πιστοποίηση στη Ρομποτική από τη Lego Education Academy WeDo 2.0 & EV3.

Παρακολούθηση των εξής σεμιναρίων: <<Eκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων>>, <<Εκπαίδευση Εκπαιδευτών για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας>>, <<Ακτινοβολίες και Ακτινοπροστασία>>, <<Διαφορετικότητα και διαφοροποίηση στο σχολικό περιβάλλον: Προκλήσεις και καινοτόμες προσεγγίσεις μάθησης και διαχείρισης συμπεριφοράς>> του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, <<Ανάπτυξη διαπροσωπικών και υποστηρικτικών σχέσεων επικοινωνίας>>. Συμμετείχε ως εισηγητής στο 9ο Εκπαιδευτικό συνέδριο  <<Επιστήμες της Εκπαίδευσης>> με θέμα εισήγησης <<Δυσκολίες και οφέλη της φοίτησης ενός ενήλικα στα ΣΔΕ>>.

Διδακτική εμπειρία στο Κοινωνικό Φροντιστήριο των Ενεργών Πολιτών Λάρισας, πρόσθετη διδασκαλία στο Γυμνάσιο Τσαριτσάνης και Βερδικούσιας στη Φυσική και στο Λύκειο Συκουρίου. Κάτοχος του πτυχίου Αγγλικών PALSO Standard Certificate in English και ECCE B2 του MICHIGAN και του πτυχίου ECDL (Word-Excel-internet).

ΛΥΜΤΣΙΟΥΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Πτυχιούχος του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς με  κατεύθυνση «διδακτική της τεχνολογίας». Θέμα πτυχιακής εργασίας η μελέτη της διδασκαλίας μαθηματικών σε παιδιά δημοτικού μέσω της συνεργατικής μάθησης και της χρήσης νέων τεχνολογιών χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες moodle και synergo.

     Διδακτική εμπειρία από το 2009 ως εκπαιδευτικός Πληροφορικής σε διάφορες βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, εργαστήρια ελευθέρων σπουδών, κέντρα δημιουργικής απασχόλησης.

     Αντικείμενα διδασκαλίας: Προγραμματισμός Λυκείου , προετοιμασία μαθητών για πανελλαδικές εξετάσεις Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ – Πιστοποιητικό χειρισμού πληροφορικής – προγραμματισμός δημοτικού – scratch – microworlds pro- εκπαιδευτική ρομποτική lego education.

     Κάτοχος πτυχίου Αγγλικών Proficiency του Πανεπιστημίου Michigan State University

ΚΟΥΦΟΡΙΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Πτυχιούχος του οικονομικού τμήματος της σχολής Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών με κατεύθυνση Οικονομικής των Επιχειρήσεων του Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, καθώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος της σχολής Κοινωνικών επιστημών. Γνώση αγγλικής γλώσσας και άριστη γνώση του ms office.

          Διδακτική εμπειρία από το 2010 έως και σήμερα στην  εκπαίδευση του μαθήματος ΑΟΘ και ΑΟΔΕ σε ΕΠΑΛ ως ωρομίσθιος καθώς και στο 2Ο ΙΕΚ Λάρισας, σε φροντιστήρια για προετοιμασία μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και ως μέλος εξεταστικής επιτροπής του ΕΟΠΠΕΠ για τις Αρχές οργάνωσης και διοίκησης Επιχειρήσεων (management) και στο μάθημα Εμπορίας και διαφήμισης (marketing).

Skip to content